هشدار وزیر آموزش و پرورش به موسسات کنکوری محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بسته شد توقیف سیستمی گواهینامه رانندگان حادثه ساز صدور کیفرخواست ۴ نفر از جاسوسان اسرائیل و مرتبط با موساد تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها مستمری شهریور مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد شهادت یک مأمور پلیس ایذه در درگیری با سوداگران مرگ پاسخ وکیل تتلو به شایعات عفو او توله شیر باغ وحش ارم تلف شد/شکایت محیط زیست تهران از باغ وحش آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرش آزمون ارشد پیام نور تداوم ترافیک فوق سنگین در جاده چالوس/ مسیر‌های جایگزین را انتخاب کنید جزئیات عفو معیاری ۱۴۰۴ اعلام شد/ جمع کثیری از محکومان آزاد می‌شوند قوه قضائیه: تاجزاده تاکنون هیچ درخواستی برای مرخصی نداده است گرما خوزستان را رها نمی‌کند؛ شوش با ۴۷.۸ درجه گرم‌ترین شهر شد اعلام جرم علیه رئیس و برخی عوامل یک بیمارستان در تهران/ ماجرا چه بود؟ رئیس سازمان بهزیستی کشور: افکار خودکشی در خانم‌ها چهار برابر مردان است ولی عمل و اقدام به خودکشی در مردان سه برابر بیشتر از خانم‌ها است

وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضوان حکیم‌زاده امروز (دوم مهر ماه) در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری، گفت: موضوع بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: در هر کلاس درسی باید حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشد، چون براساس پژوهش‌های انجام‌شده یادگیری خارج از دیوار‌های کلاس بسیار موثر است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان عشایری فراهم نکنیم، قطعاً کم‌کاری کرده‌ایم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی اردوی ویژه دانش‌آموزان عشایر تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت، اردوی دانش‌آموزان عشایری را برگزار کنیم.

او راهبران آموزشی را نماد توسعه عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارد و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران است.

وی افزود: پایش عملکرد و برنامه‌ریزی براساس نتایج حاصل از پایش و بهره‌مندی از ایده‌های خود راهبران آموزشی، در دستور کار قرار می‌گیرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر