بازداشت ۱۸ نفر از مخلان امنیت عمومی در لرستان مرخصی پزشکان و پرستاران لغو شد مصاحبه‌های دکتری دانشگاه تهران لغو شد آخرین تصمیمات در مورد امتحانات پایان‌ترم دانشگاه شریف سازمان غذا و دارو: داروخانه‌ها طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه می‌دهند چه اقداماتی در فضای مجازی در زمان جنگ جرم است؟ دستور به دادستان‌های کشور برای تامین امنیت و برخورد با جاسوسان رژیم اسرائیل  تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان امروز / داوطلبان هرچه سریعتر برای ثبت‌نام اقدام کنند رگبار باران و کاهش نسبی دما در ۱۳ استان موتورسیکلت پرنده در چین رونمایی شد کندوان یک طرفه است؛ ترافیک سنگین در راه‌های مازندران دو نیروی تامین اجتماعی در منزل خود به شهادت رسیدند توضیح دانشگاه علوم شهید بهشتی درباره آسیب یکی از ساختمان‌های خوابگاهی در حمله اسرائیل  نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد ذخایر کافی دارو در کشور؛ ارز دارو تامین شده است

وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضوان حکیم‌زاده امروز (دوم مهر ماه) در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری، گفت: موضوع بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: در هر کلاس درسی باید حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشد، چون براساس پژوهش‌های انجام‌شده یادگیری خارج از دیوار‌های کلاس بسیار موثر است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان عشایری فراهم نکنیم، قطعاً کم‌کاری کرده‌ایم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی اردوی ویژه دانش‌آموزان عشایر تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت، اردوی دانش‌آموزان عشایری را برگزار کنیم.

او راهبران آموزشی را نماد توسعه عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارد و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران است.

وی افزود: پایش عملکرد و برنامه‌ریزی براساس نتایج حاصل از پایش و بهره‌مندی از ایده‌های خود راهبران آموزشی، در دستور کار قرار می‌گیرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار