سخنگوی قوه قضاییه: در حمله به اوین تعدادی زندانی فرار کردند / ۵ زندانی جرایم مالی هم شهید شدند آخرین وضعیت پرداخت خسارات حادثه‌دیدگان انفجار بندر شهید رجایی ضرب و شتم شدید قرقبان فریدونشهری در حین ماموریت حفاظت از منابع طبیعی آیا حمله به اوین برای حذف برخی از جاسوسان اسراییلی بوده؟ تشکیل پرونده برای همتی و میرسلیم سخنگوی قوه قضاییه: شبکه‌های دشمن در داخل شناسایی شدند پیامد‌های استخدام و بکارگیری اتباع غیرمجاز هواشناسی ایران ۲۱ تیر / افزایش ابر و بارش پراکنده رگبار در اکثر نقاط عکس روز ناسا از ماه طلایی بر فراز ابر‌ها رباتی که بدون کمک انسان، جراحی کیسه صفرا را انجام داد اعضای باند سارقان فرا استانی در کرمان دستگیر شدند رگبار و رعدوبرق در مناطقی از تهران و البرز قاتل نیان کوچولو در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد کشف ۴۰۰۰ بسته ماده مخدر ناس در گرمه کارت داوطلبان نوبت دوم کنکور منتشر شد/ اعلام نحوه ویرایش اطلاعات نادرست

وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضوان حکیم‌زاده امروز (دوم مهر ماه) در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری، گفت: موضوع بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: در هر کلاس درسی باید حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشد، چون براساس پژوهش‌های انجام‌شده یادگیری خارج از دیوار‌های کلاس بسیار موثر است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان عشایری فراهم نکنیم، قطعاً کم‌کاری کرده‌ایم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی اردوی ویژه دانش‌آموزان عشایر تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت، اردوی دانش‌آموزان عشایری را برگزار کنیم.

او راهبران آموزشی را نماد توسعه عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارد و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران است.

وی افزود: پایش عملکرد و برنامه‌ریزی براساس نتایج حاصل از پایش و بهره‌مندی از ایده‌های خود راهبران آموزشی، در دستور کار قرار می‌گیرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار