فوری/ مدارس و ادارات این استان فردا یکشنبه ۷ دیماه تعطیل شدند یک طرفه شدن چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی آموزش و پرورش: مدارس اصفهان شنبه ۶ دی تعطیل نیست ایرانی‌ها ۸ برابر بیشتر از مردم جهان می‌سوزند! مقصر اصلی آلودگی هوا؛ نیروگاه‌، خودرو، موتورسیکلت‌ یا سوخت بی‌کیفیت؟ تردد روان در محورهای شمالی کشور ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه هوای پایتخت «ناسالم برای گروه‌های حساس» جزئیات بازداشت مدیران معدن طبس در زمان حادثه فیش خرید دو بطری آب معدنی، باند سارقان مسلح را لو داد آیین‌نامه اجرایی ارتقاء رتبه‌بندی معلمان به تصویب دولت رسید  آغاز ثبت نام آزمون زبان دانشگاه آزاد جاده کندوان پس از ۳ روز بازگشایی شد ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امشب؛ بارش برف و باران در ۱۵ استان مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات کدام استان‌ها فردا چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ تعطیل شد 

وزارت آموزش و پرورش: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از پیگیری پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضوان حکیم‌زاده امروز (دوم مهر ماه) در جمع راهبران آموزشی، مدیران مستقل و مدیران مجتمع مدارس ابتدایی عشایری استان فارس با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری، گفت: موضوع بومی‌گزینی در جذب نیروی انسانی عشایری بسیار اهمیت دارد و ضروری است در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت حق‌الزحمه آموزگاران کلاس‌های چند پایه را پیگیری خواهیم کرد.

او بر ضرورت توجه به آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: در هر کلاس درسی باید حداقل یک آموزش خارج از فضای کلاس باشد، چون براساس پژوهش‌های انجام‌شده یادگیری خارج از دیوار‌های کلاس بسیار موثر است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بیان کرد: اگر فرصتی را برای بارور شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان عشایری فراهم نکنیم، قطعاً کم‌کاری کرده‌ایم.

وی همچنین بر ضرورت برپایی اردوی ویژه دانش‌آموزان عشایر تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت، اردوی دانش‌آموزان عشایری را برگزار کنیم.

او راهبران آموزشی را نماد توسعه عدالت آموزشی دانست و اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش دید مثبتی نسبت به راهبران آموزشی دارد و پیگیر تثبیت جایگاه راهبران است.

وی افزود: پایش عملکرد و برنامه‌ریزی براساس نتایج حاصل از پایش و بهره‌مندی از ایده‌های خود راهبران آموزشی، در دستور کار قرار می‌گیرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار